Matto- ja laitepilatesta, joogaa ja kehonhuoltotunteja

Helsingin Länsi-Pakilassa

eerika ohjaa lattia hymy

MATTOTUNNIT

Mattopilates sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Alkeis- ja perustason pilatestunnella tehdään helppoja, erityisesti kehon keskustaa vakauttavia ja vahvistavia harjoitteita. Keski- ja jatkotason tunneilla tehdään vaativampia koko kehoa haastavia harjoitteita. Terve selkä – ja syvävenyttelytunneilla keskitytään selän hyvinvointiin ja kehon liikkuvuuteen. Bodypilates on reipas lihaskuntopainotteinen tunti, jossa on mukana musiikki. Lukujärjestyksessämme on myös omia tunteja senioreille ja vastasynnyttäneille, sekä miehille.

minna reffalla merenneito

LAITEPILATES

Laiteharjoittelu sopii hyvin omaksi viikottaiseksi harjoittelumuodoksi, mattopilateksen rinnalle syventämään harjoittelua tai oheisharjoitteluksi kunto-ja kilpaurheilijoille. Laiteharjoittelussa käytetään Joseph Pilateksen suunnittelemia pilateksen suuria välineitä, eli Reformer- ja Cadillac- laitetta. Laitteissa on jousivastukset, jotka asetuksista riipppuen tekevät liikkeestä joko  helpomman tai vaativamman.  Harjoittelu tapahtuu 2-5 henkilön ryhmässä ja tunnit jaetaan alkeis- perus- ja keskitason tunteihin.

elena ohjaa petraa

JOOGA

Joogatuntimme sopivat jokaiselle liikkujalle ikään, kuntoon tai liikkuvuuteen katsomatta. Jooga lisää kehon hallintaa ja notkeutta sekä rauhoittaa mieltä. Ohjaajamme auttavat sinua tarpeen mukaan soveltaamaan liikkeitä omaan liikkuvuuteesi sopivaksi. Joogan likemateriaalin kehollinen tehokkuus tai meditatiivinen vaikutus riippuu siitä, minkä joogatunnin valitset. Studiollamme pääset harjoittamaan dynaamista ja aktiivista  flowjoogaa, tai  rauhallista, liiikkuvuutta lisäävää yinjoogaa.

laite caddy ohjaus rasse

YKSITYISTUNNIT

Yksityistunnilla perehdytän asiakkaan oman kehon tarvitsemiin harjoitteisiin. Varaa itsellesi yksityistunti kun haluat aloittaa matto- tai laitepilatesharjoittelun, jos haluat syvyyttä tai tekniikkatukea harjoitteluusi ta haluat muuten vaan tarkkaa henkilökohtaista ohjausta. Yksityistunnit ovat suositeltavia myös ortopedisen toimenpiteen jälkeiseen kuntoutumiseen kuten myös synnytyksen jälkeisen palautumisen tueksi.Yksityistunteja voit ottaa yhdelle, kahdelle tai pienryhmälle (3-5 hlö).

Vakaus. Voima. Pituus. Liikkuvuus.

Näin varaat paikkasi »
Ota yhteyttä »

See more premium WordPress themes by TommusRhodus